Friday, December 24, 2010

top 10 tekan tekan si internet 2010 :)

johan:kes kebocoran telaga minyak British Petroleum (BP) di Amerika Syarikat (AS), insiden terburuk di AS
naib johan: world cup 2010
pemenang pinggat gangsa :Hannah Montana, Miley Cyrus- ekoran berita buruk mengenainya, terutama melalui video lucah untuk lagunya Who Owns My Heart yang dikecam oleh organisasi keluarga sebagai tidak senonoh.



no 4:Kardashian kekal berhubung dengan peminat-peminatnya melalui blog Celebuzz dan sudah tentu hubungannya dengan dunia 'sebenar' menjadi faktor utama dia tersenarai dalam senarai carian 2010, selain gambar bogelnya di muka depan majalah Wow.
no 5: Lady Gaga-Penampilan peliknya sering kali menjadi tajuk utama, sama ada dia memakai pakaian diperbuat daripada daging atau berdebat dengan John MacCain tentang homoseksual dalam pasukan tentera, Lady Gaga sering mendapat liputan media di mana dia berada.
no 6: iPhone-ekoran pengeluaran model baru mereka iaitu iPhone 4.
no 7: Megan Fox ekoran tindakannya yang menghina filem Transformers 3: Dark of the Moon ketika Mochael Bay menolak untuk mengambilnya berlakon semula.
no 8: Justin Bieber yang menduduki tangga kelapan carta ekoran mengadakan konsert di serata dunia, mencatat jualan cakera padat (CD) tertinggi dan menerima empat Anugerah Muzik Amerika
no 9: rancangan pencari bakat popular AS iaitu American Idol.
no 10: Britney Spears

No comments:

Post a Comment